Thursday, July 18, 2013

Hai! Saya Yasmin.

Hai! Saya Yasmin. Hari ini saya berumur 4 bulan. Hobi saya adalah memasukkan kaki ke dalam mulut. Setakat ini profesion saya yang paling hebat adalah membuat mama dan ayah saya gembira.

Kadang-kadang saya buat mereka risau, sebab serangga seperti semut dan nyamuk suka gigit saya. Nak buat macam mana, saya memang manis orangnya.

Saya juga buat mereka letih (mentally and physically) melayan saya kalau mood tak elok atau perut meragam. Tak boleh salahkan saya tau sebab saya baru 4 bulan, orang umur 40 tahun pun moody! (dan kadang-kadang sakit perut)

Ini adalah saya selepas pooh pooh dua kali hari ini. Mulut saya cebik sebab tak suka tidur, saya mahu main!!




#nota kaki:
perkataan dalam huruf Italic telah ditambah oleh mama.

No comments:

Post a Comment